Word jij onze nieuwe medewerker projectadministratie op onze afdeling Finance & Control?

Geplaatst op: 30 december 2021

Kaleidon is dé onafhankelijk specialist in advisering en aanbesteding van facilitaire diensten. We ondersteunen bedrijven, overheden, onderwijsinstituten en zorginstellingen bij het beantwoorden van facilitaire vraagstukken.

Kaleidon is het overkoepelende orgaan van een zevental facilitaire specialisten. Samen leveren zij de meest optimale totaaloplossingen in de facilitaire dienstverlening waarbij de wensen en belangen van de opdrachtgever centraal staan.

De afdeling Finance & Control is een belangrijke spil in deze samenwerking. Dagelijks worden er beslissingen genomen op basis van financiële data en modellen. Daarom zijn wij op zoek naar uitbreiding van onze afdeling Finance & Control. We hebben een tweetal vacatures:

Manager Finance & Controle

Medewerker Projectadministratie

Als medewerker projectadministratie (0,6 fte) ben je onderdeel van deze afdeling die bestaat uit een Financieel manager en een drietal financieel medewerkers.

In deze gevarieerde rol bestaan je taken uit:

  • Verzamelen, ordenen, controleren en coderen van de financiële gegevens ten aanzien van de projecten van CSG en gerelateerde vennootschappen;
  • Beheert, muteert en factureert en zorgt ervoor dat de projectenadministratie te allen tijde volgens de geijkte procedures up-to-date is;
  • Het geven van gevraagd en ongevraagd advies aan de directie en leidinggevende met betrekking tot de projectadministratie van CSG en gerelateerde vennootschappen;
  • Het verrichten van financiële transacties direct volgend uit de uitvoering van bovengenoemde taken.

Om je functie goed te kunnen uitvoeren heb je veel contact met medewerkers (collega’s) van gelieerde vennootschappen om procedures en werkwijzen af te stemmen. Sparren met collega’s en van daaruit verbetervoorstellen doen voor de projectadministratie zie je als een uitdaging.

Kandidaatsprofiel

Ervaring

  • Boekhoudkundige achtergrond is een pré
  • Ervaring met het werken met Microsoft Office pakket, waaronder Excel
  • Liefst ervaring in een multi-service omgeving
  • Kennis van Afas of gelijkwaardig is een pré
  • Beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift

Persoonlijkheid

  • Probleemoplossend
  • Ondernemend en integer
  • Neemt verantwoordelijkheid en is zelfstandig
  • Teamspeler
  • Sterke projectmanager | communicatief sterk

 

We bieden een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 24 vakantiedagen, goed pensioen, mogelijkheden voor het volgen van opleidingen.

Overig nieuws